16 Mart 2012 Cuma

Kayısılı elmalı kek tart



Yine evde kalan pandispanyaları değerlendirmek için yaptığım ve çok beğenilen bir kek-tart-pasta karışımı :)





Dikdörtgen borcamı yağlı kağıt ile kapladım ve pandispanya parçalarını düzgün bir şekilde yerleştirdim.  Üstüne hazırladığım harcı döküp ısınmış fırında üstü kızarana dek pişirdim.
Üstü için:
2-3 yemek kaşığı minik minik doğranmış,yıkanmış  kuru kayısı
2 elma (minik parçalar halinde doğranmış)
2 yemek kaşığı toz şeker
1 silme çay kaşığı tarçın
2 yemek kaşığı su

Hepsini teflon tavada suyunu çekip hafif renkleri dönene kadar pişirdim.  Soğuması için kenara aldım.
2 yumurta
½ büyük çay bardağı pudra şekeri
½ büyük çay bardağı sıvıyağ
1 yemek kaşığı un

Yumurta ve pudra şekerini krema kıvamına gelene dek çırptım. Sıvıyağı ekledim ve çırptım. En son unu ekledim ve çok az daha çırptım.  Bu karışıma meyveli karışımı ekleyerek kaşıkla karıştırdım ve pandispanyanın üstüne döktüm. Üstü kızarana dek pişirdim.   


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...