28 Şubat 2014 Cuma

30. yıl kutlama pastası


İstanbul'un Moda semtindeki güzeller güzeli Kadıköy Kız Lisesi (yeni adıyla İstanbul Kadıköy Lisesi)'nin eski mezunlarının kutlama pastasını hazırladık. Güzeller güzeli diyorum çünkü orada okudum, biliyorum. Hem yeri, hem de eğitim ve öğretimi ile çok iyi bir okuldu. Tabi bu özel okul furyası başlamadan, devlet okulları daha hala göz bebeği iken.



Ve işte benim dönemimin süper kızları o gün 30. mezuniyet yıllarını kutladılar, kutladık hep beraber. Harika bir duygu seli içinde, hem de bu güzel yıldönümümüzü bir plaketle süsleyerek.


Damaklarımızda da bu güzel günün tadı kalsın diye organizasyon başkanı sevgili arkadaşım Sevgi, bizden 75 kişilik, okulun renkleriyle bir pasta yapmamızı istedi. Biz de büyük bir memnuniyetle pastayı hazırladık.



Vanilyalı pandispanya ile hazırladığımız bu 75 kişilik pastanın kreması ise beyaz çikolatalı krema idi. Aralarda ise çilek ve muz vardı.
Çok güzel geçen bir organizasyonun ardından güzel anılar da bize kaldı. Kızlarrrrr, hep beraber nice senelere inşallah.









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...